TrötterTrötter

Guuuu så jobbigt allt känns just nu!
Jag har så himla mycket saker jag vill göra men orkar ingenting. Sommarlovet har bara hållt på i 2 dagar men det känns redan som att det snart är slut ... Någon mera som känner lika dant? Helt sjukt lixom.
Men, har så sjukt tråkigt och jag kan inte sluta klaga på att jag har det, så ska nog gå och sova nu så den här tråkiga stunden försvinner.
Jag har ingenting planerat imorron, elr jag kanske ska försöka göra så jag kan tjäna massa med pengar, har jätte lust att shoppa massa nya kläder. Annars få ni höra av er på mobilen!
Onödigt inlägg och väldigt tråkigt. Så nu drar jag, hejdå! ...

Kommentarer
Postat av: Hannah

men guuud ja jag håller med, det känns som att det är slut snart fast det nyss började :S

2010-06-14 @ 15:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0