Blodprov ;O

Hejsan! Visst är min uppdatering bäst?
Jag känner mig väldigt social, men har seriöst inte haft tid elr ork...
Har varit sjuk och sen idag gick jag till skolan vilket inte var så bra, mådde inge bra men efter skolan åkte vi till vårdcentralen för att ta massa prover. Och ja , det var MASSA prover!
har varit sjuk i 1ett år nu och har redan försökt kollat upp det med massa läkare men dom har inte hittat felet så nu tog dom sänkan på mig och dom tappade upp mitt blod i 8 st långa, stora rör :O
Men eftersom att mamma är så nålrädd så får jag massa saker när jag gör sånna här saker :D
Förra gången fick jag ju kläder för 1500 kr och imorron ska jag och mamma till stan för att shoppa sen ska jag kanske köpa ett par converse.

Jag var även och klippte av mitt (ganska långa hår) igår. Nu är det axel långt och ljust. Vi la in massa slingor i hela håret så äntligen är jag blond igen. Bilder kommer när mitt face vill fastna på bilderna , vilket det inte har gjort på 2 dagar nu :P

Skippade träningen idag för jag är helt wierd efter allt blod som är borta ur min kropp så jag har sjukt tråkigt! Skulle egentligen sovit hos johanna ikväll men orkade inte så imorron blir dt antingen att sova med henne elr me lollo, vi får se vad jag orkar imorron :)

Men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik sen blir dt att mysa i sängen, :)

Inga bilder , sorry<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0