hatar att stressa!

Hejsan!
Idag vaknade jag vid halv 10 tiden av att dt kändes som att jag hade glömmt något!
Jag fattade inte vad , men sen kom det.
Jag skulle på konfa träff vid halv 10 tiden men allt börjar ungefär vid 10.
Så jag skyndar mig upp och börjar typ stressa som fan och gråta som jag alltid gör när jag är stressan. Så dt var bara att hoppa in i duschen lite snabbt och göra mig i årdning.
Det coola va att jag han duscha , klä på mig och sminka mig på 10 min! Fan nytt rekord.
Sen var dt bara att åka. Det va ganska tråkigt idag , men vi bestämde vilka vi skulle sova med i rom och massa, så dt var kul :)

Har nyss gjort klart HKn som ska va inlämmnat imorron, känns super skönt att den äntligen är klar.
Ska in på msn nu och kolla om min engelska killkompis är inne :D hittade honom på en sida igår och han är värsta rolig! Men kommer fan inte ihåg vad han heter :O
men vi hörs senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0