Hejsan bloggen

Den här dagen har varit långsam och tråkig.
Det blev ingen ungdoms träff för min del , skulle med och gratta farmor som fyller 75 år, haha det blev en suprice , hon hade ingen aning om att hela släckten skulle vara där :)
Så grattis till världens bästa farmor! <333333333

Det roliga idag va att jag är den ända eleven på hela borgis som får ha mössa på mig och alla lärare typ hoppa på mig hela tiden, det är skit kul att känna att tappa håret har någon fördel iaf :D
Så på torsdag blir det först att lägga in blonda slingor i hela håret , ska passa på nu när jag har hår och jag hoppas verkligen att det som växer ut stannar på min skalle också.
Sen på fredag ska vi iväg till doktorn och ta massa blodprov och skit igen :(
Ska snart gå och lägga mig, är så sjukt trött! Skönt att det är fredag imorron, har dans träning :D:D
Men pussar och kramar /Linnéa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0