Hejsan!

Det är så jävla skönt att det är lördag!
Vaknade vid 8 tiden av att jag var helt utvilad och inte orkade ligga kvar.
Så jag fixade mig i årdning och kolla lite på tv, sen skulle jag med mamma till rosvalla för att se när anna sjöng :)
Hon var jätte duktig som förra gången jag såg henne, hon sjöng sin melodifestivals låt , spelade in den låten men orkar inte lägga upp den nu.
Sen drog vi hem och nu sitter jag här. Snackade nyss med Jonte , han bokade biljetter till ikväll.
Vi ska se "shutter island" på bio och den börjar 21.00 och slutar vid 11.30.
Och så ser min lördagskväll ut, hoppas ni också får en mysig och rolig lördag :)

Ska gå och försöka ta lite nya bilder , dt är på tiden iaf...
Puss och kram<3



Ni får en gammal bild på mig och sandra som togs för ungefär 1 år sen :)
saknar dig bruden<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0