Johanna Pyttepanna :)

Vettefan om det stavas så , men skitsamma ...

Idag har jag varit med muppen , vi tog dt mest lugnt , kollade på deadline , käka mat, käka chips sen gick vi in på en chatt sida där man webbar med massa folk.
Sjukt kul var det och vi fick 4 st nya vänner och 3 av dom var jävligt snygga.
4 st fransmän som var 1994 och 1993 :D kan dt bli bättre elr?
Vi fick deras msn och fb så nu chattar vi runt lite :D
här kommer några heta bilder på dom!
Och han med halsduken i mitten är ju fan sååå jävla snygg :O :D<3



mjaouw säger jag bara! (a)<3

Och blond som jag är så tog jag bilderna med mobilen och inte med print screen knappen :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter sidan? :)

älskar din blogg btw :))

2010-03-18 @ 19:57:28
Postat av: Linnéa Andersson

Tack så mkt, sidan heter chatrolette.com =)

2010-03-18 @ 20:45:23
URL: http://llinneaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0