Justin Bieber<3

Idag kom justins nya skiva ut! Har längtat super länge nu, sitter även och lyssnar på den just nu!
Idag skulle ju Sandra dra till sin pojkvän, vilket jag aldrig tror att hon gjorde.
För er som inte känner sandra så är hon helt förälskad i justin och hon har stora planer för framtiden ;)
Lycka till älskling<3
Ikväll är det Despret housewives, Mitt favo pogram :D:D
Men ska fortsätta att lyssna nu, pussar och kramar<3



Förlåt sandra! Jag börjar också bli kär i han :O haha, har aldrig varit dt tidigare men vettefan vad som har händ ;)<3


Kommentarer
Postat av: sandra

UUHUHUH jag hann inte boka biljetter till flygresan :(( haha och jag vill ha hans skiva och guldbijetten...

haha vi kan va kära i han tillsammans fast han är lixom min :D

2010-03-24 @ 18:19:39
Postat av: Linnéa Andersson

Jag vill också ha den! vi får köpa alla hans skivor :D

Men seriöst vi åker till han tsm och sen kan vi ligga i buskarna och spionera på han! :D

Han är våååååår (L)

2010-03-24 @ 18:34:17
URL: http://llinneaanderssonn.blogg.se/
Postat av: Linnéa Andersson

Jag vill också ha den! vi får köpa alla hans skivor :D

Men seriöst vi åker till han tsm och sen kan vi ligga i buskarna och spionera på han! :D

Han är våååååår (L)

2010-03-24 @ 18:34:31
URL: http://llinneaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0