Sjuuuk :'(

Har legat i sängen hela dagen och glott på andra avenyn, vilket är en serie som jag har följt väldigt länge men den börjar bli tråkigt...
Menmen, Har as ont i huvudet, mår illa och har ont i magen , så med mig är dt inte på topp :(
Men justin muntrar upp mig med sina fina låtar!
Kommer nog inte till skolan imorron , sen ska jag iväg och göra slingor i håret och på kvällen blir dt att gå på bio.
Och julia dissade mig så jag vet inte om jag följder med på bion, vi får se.



Jag saknar mitt gamla hår! :'(
(bilden från i sommras)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, fin blogg :) kolla gärna in min.

hoppas allt är bra med dej :D

kram

2010-03-25 @ 19:02:00
URL: http://iimagine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0