Tjenare !

Nu har jag precis kollat på film , är sjukt trött från igår!
Vaknade igår vid 10 tiden sen gjorde jag mig i årdning och följde med mamma till stan. Vi fikade och shoppade lite kläder sen åkte vi till intersport och köpte 2 st converse.
Först dom vita sen ett par röda men tror att vi ska lämna tbx dom röda. Gillar inte riktigt röda converse så mkt. Jag passar iaf inte i dom ;)

Sen efter stan ränsade jag ut hela mig garderob sen drog jag hem till johanna :D
Där träffade jag även Levina och jessica, sen kom kajsa och sov kvar :)
Vi hade jätte kul, jag var bara så jävla slut efter att ha sovit dåligt under natten.
Bilder kanske kommer om jag orkar lägga upp dom annars får ni ha en mysig söndag. :)
Pussar och kramar /Linnéa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0