Tröttis :O

Hejsan! Är sjukt trött just nu, har varit med julia från igår kväll tills för bara 5 min sen.
Igår efter skolan följde Fillan, emma och ishrat med mig hem, riktigt kul var det! sen var dt dans och dt var såjävla pinsamt! jag kom 5 min försent men ingen annan i min dansgrupp var där, så dt kändes bra och allt. Men dom kom aldrig och jag bara satt och vänta , haha jag tyckte synd om min danslärare.
Men sen kom alla och vi va i det lilla rummet så vi fick knappt platts :P
Men sen kom mamma och hämtade mig och då ringde jag julia så då drog jag till henne och käka tacos.
Sen drog vi hem till mig på kvällen och sov!
Riktigt mysigt var dt .
Bilder kommer när hon har skickat dom till mig :)
Nu ska jag fixa HKn som ska vara inlämmnat på måndag, bloggar kanske senare! Pussar <3

 

Fetto arm :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0