You´r a crazy girl :D

Hejsan, kom hem från Muppen för ett tag sen! :(
Vi har alltid lika kul, mkt skratt , dans , fika och filmer :D
Haha en hemlis, jag och johanna äter typ hela tiden när vi är :O
hihi, och dt är inte nyttiga saker kan jag säga er...

Igår så bakade jag , johanna och jessica en äppelpaj som blev suuuuper god! Sen åt vi upp hela :O :D
Sen drog vi ut och träffa Claudio,erik och angelo. Dom var ganska tråkiga så vi gick snabbt in igen och dansa loss :D
Vi somna nog vid 3 tiden skulle jag tro, sen vakna vi vid 12 och då var dt bara att dansa igen till markoolio , haha vi lyssna på massa gammla låtar som vi älskade som små.!

Nu snackar vi engelska på msn som vi har börjat med för att bli mkt bättre, och dt går faktiskt bra (Y)

här kommer bilder från igår , vi var även ute och sprang några kilometer och dt behövde verkligen min kropp!





Såjävla skönt dt va att inte ha stora tjocka jackor, bara tröja och mjukisbyxor!





Jag diggar johannas vägg! såjävla cool :D

Älskar dig snygging, du och jag från vaggan till graven<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0