Heeej!

Guu vad jag är uttråkad! Vi har operation dagsverke idag , det betyder LEDIGT från skolan :D
Det tråkiga är att man måste jobba, men det är ju bara en dag och sen hjälper vi ju barn som behöver pengar , när man tänker så känns det mycket bättre. Men som sagt så trodde jag att jag skulle iaf få någon rolig arbetssyssla men ickesanicke här blev det att putsa fönster, och vi har ju inte så några heller -.-
Så jag vaknade vid halv 9, drog på mig kläder och gick ut och putsade 13 st STORA fönster, sen började det regna! Haha så nu sitter jag här och ser att det har slutat nu, så ska kanske dra ut och fotsätta. Har verkligen ingen lust så det blir att kanske städa inomhus så jag får ihop mina 100 kr.
FAN det åskar! jag är sjukt rädd för åskan, har alltid och kommer alltid att va det! Ush jag vill inte sitta här i min ensamhet och bara tycka synd om mig själv, kom och rädda mig någon :O
En pyttedel av alla våra fönster :O Jahapp, bara att börja städa inomhus nu. :(

Kommentarer
Postat av: Boyer

13 fönster är inget att klaga över vi har 28 som är dubbelt så stora -.-<3

2010-05-19 @ 22:39:37
Postat av: linnea Andersson

Men vad du alltid ska skryta!

2010-05-26 @ 15:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0