Hola!

Har mycket att berätta nu så bäst för er att läsa allt jag skriver :D
I torsdags efter skolan åkte jag och mamma in till stan för att köpa ett spel som är som biljard och då fick jag för mig att tjata som faaan på mamma att vi skulle åka till stures så hon kunde köpa körkort till mig.
Och gissa vad vi gjorde då? :O haha, så när vi kom dit bestämde vi att jag skulle ha EU-moppe så hon betalade allt, jag trodde jag skulle få betala det. Så jag är riktigt glad, sen efter det drog jag hem och började plugga i böckerna jag fick, ska på första lektionen på onsdag :)
Vid 18 tiden drog jag till lekparken och mötte upp julia, vi cyklade om kring lite sen drog vi till frasse och träffade alla, det va sista gången riktigt tråkigt det! Men det börjar till höst igen , då ska vi till boda borg det första vi gör :D
Men iaf, igår efter skolan hämtade mamma mig med bilen så drog vi till Norrköping för att köpa skolavslutnings skor. Hade aldrig tidigare varit där så det va en riktigt fin och mysig stad. Vi gick runt och letade efter skor överallt, men vi hittade inga! Så jäkla typiskt mig, eller vi hittade ett par sjukt snygga men dom kostade 800 och det är lite dyrt för att bara användas 1 gång. Får väl i värsta fall ta något jag redan har :(
Men i norrköping så köpte jag 1 tjocktröja, 1 linne, ett par snygga skor (inte till skolavslutningen) , 1 klänning , 1 väska , örhängen, en present till Julia, och strumpor :)
Eftersom att jullan fyllde år igår och jag glömde att skriva det på bloggen för kom hem vid 9 igår och orkade inte sätta mig vid datan då. Men vi messade lite och du måste ringa mig sen och berätta vad som hände! Hoppas du hade en bra födelsedag snygging!
Och idag har jag bara varit ute i solen och jobbat på min solbränna, den tar lång tid på sig... :(
Så ska snart dra hem till Jessica och Johanna, slaggar där inatt , ska blir super kul som vanligt. Sen kommer Arre och Karwan vid 7 så vi får se vad vi hittar på. Hoppas alla får en bra och skön lördagskväll :)
Grattis gullefjuun! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0