Långhelg

Hejsan! Nu skriver jag äntligen efter typ 5 dagar , har inte varit inne speciellt mkt på datan.
Det har varit en väldigt lång helg, först i onsdags va jag hemma hos jessica och johanna, där va även levina sen träffade vi 4 killar. Haha somnade på 2 av dom, typiskt mig!
Den kvällen gick vi och la oss vid 5 så är fortfarande trött efter det.
Sen i fredags va vi på middag hos våra förra gammla grannar, det va väl kul.. Va lite sjuk.
Sen igår träffade jag jullan, vi va och handlade massa på både ica och citygross , sen tog vi det mest lugnt :)
Och juste! igår vaknade jag vid halv 10 då HOPPADE jag upp ur sängen och satte på mig min nya bikini och la mig ute och sola till klockan 5, snacka om att jag fick färg! :O RUUULIGT RUUULIGT!
Idag ska jag bara plugga och ta det lugnt , har magont och är allmänt trött på allt och alla.
Levina och jessica :)
Jag som sover på arre ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha söt du är tjejen! guu vad du ska komma hit snart igen! finns inte en enda stund man har tråkigt med dig! PUSS OCH KRAM

2010-05-16 @ 18:31:31
URL: http://jjessicaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0