MuppJohanna idag!

Hej alla! Jag har inte orkat skriva på väldigt länge, börjar verkligen tröttna på att blogga och sitta vid datan hela tiden. Så har bara pluggat under veckan till både prov och läxor.
Men idag har jag inga läxor elr något så Johanna kom hit ett tag, vi åt och satt vi datan och hade roligt som vanligt, blir att sova hos henne om en vecka!
Igår va klassen hos num, fick 6 st kondomer med jordgubbs smak och apelsin smak :)
Snart ska jag och mamma cykla ner till hamnen för vi ska käka ute, pappa är i Stockholm så då passar vi på att ha en liten tjej dag.
Sen blir det att lägga oss i soffan och kolla på step up som jag har tjatat på att hon ska se , så vi hörs nog inte mer idag. kram<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt blogga! det är kul att läsa :)

2010-05-05 @ 18:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0