Ruuuulig Kväll!

Hellluuuuu där allesammans!

Nu har precis lisa och hennes familj tagit en taxi hem. Kvällen var väldigt rolig, jag och lisa satt och as garvade åt olika youtube klipp och åt gammla minnen. Medans våra föräldrar söp sig fulla. Haha dom satt och tok skrattade åt lasses hicka i aa jag vet inte hur länge. Sen kunde dom knappt gå :S :P

Jag hatar verkligen att se människor fulla, jag blir typ rädd på något sätt...
Haha men det roliga va att nyss när jag borstade tänderna så kom mamma lite lullande in på toaletten och satte sig på toalettlocket för att snacka med mig. Så helt plöttsligt när jag kollar på henne så bryts hela locket och går av , så hon ramlar ner en bit i toaletten. Haha det såg så jävla roligt ut!
tar kanske en bild på locket imorron, det är helt sönder :P

Men nu ska jag hämta ett stort glas vatten och sen blir det sängen för min del, ska kanske ut och springa imorgon bitti så måste va utvilad.

Många pussar och kramar /Linnéa Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0