Söndagen den 23 Maj

Hej alla!
Idag är jag riktigt trött! Det var fullt hus hemma hos J och J Östergren igår! Vid halv 11 tiden kom Karwan , Arre och Ibbe till dom, vi hade det mysigt och va ute lite. Sen sov dom kvar så i johannas säng sov jag , arre , ibbe och johanna. Riktigt mysigt förutom att jag knappt sov något, så kommer nog somna ganska tidigt ikväll!
Det är aldrig några som vill va med på bild när jag försöker ta bilder på dom, så har tyvärr inga bilder att lägga in på dom :(
Nu ska jag käka nudlar med biff smak sen blir det att hitta något nytt jag kan blogg om. Gör kanske om min design och allt idag, vi får se om jag orkar :)
Men puss och kram allesammans! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha jag har då jätte fina bilder här hemma på dig och johanna i alla fall! en bra kväll var de då i alla fall bruden, tack för allt <3

2010-05-23 @ 17:16:01
URL: http://jjessicaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0