Tjaaa alla!

Sitter här med musik på hög volym. Dagen har varit både rolig och tråkig.
Först va det konfan, den var as tråkig skönt att vi snart åker till rom! Sen drog jag och mamma till stan, där köpte jag 2 st bikinis, 1 par byxor till dansen och min avslutnings klänning :)
Sen la vi även ut 2 st jackor, shorts, linnen och jeans till mig som vi ska åka och köpa imorron :)
I´m happy :D
Men sen nu sitter jag här och funderar på att ta lite glass med chokladsås och lägga mig i sängen och bara mysa. Det låter som en bra idé så ska nog göra det, Ha det bra puss :)<3
Gammal bild! Seriöst på alla bilder så ser det ut som att jag har jätte stora händer! VILKET JAG VERKLIGEN INTE HAR! Har mins händer i klassen, ärligt talat så är hela jag liten , så ... :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0