Ute i skogen vandrar här om kring

Eller hur den nu går ;)
har precis kommit hem från en skön springtur med min hund på ekensberg, vi behövde verkligen komma ut igen och springa! Haha båda har fått jätte dålig kondis, så blir att dra ut minst 1 gång till i veckan. Om någon vill springa med mig , hör av er bara :D
Känner mig helt sliten i kroppen, sprang 3 km så det va inte så långt men nästa gång blir det kanske mer.
Nu väntar middagen sen blir det att duscha och plugga lite, finns på mobilen :) 

Innan jag drog till stan med mamma :)
En SLITEN linnéa för 5 min sen ;)
puss och kram /Linnéa

Kommentarer
Postat av: sandra

jag kan springa med dig :D jag behöver det och det är tråkigt att springa själv ;)

2010-05-18 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0