1:a November

Om bara 5 veckor fyller jag 16! Veckorna går riktigt fort nu!

Min data är skit seg och jag kan inte sätta på den för jag har så mycket virus på den, så nu sitter jag inne på mammas lilla data för att kunna blogga lite :)
Min uppdatering kommer vara kass tills jag får en ny data kan jag lova er!

I fredags va jag med julia och benja, vi va ute och pratade och sånt...
Jag sov kvar hos henne och somnade när vi kollade på film , (vi skulle egentligen ha dygnat) :P

I lördags drog vi till MC donken för att käka lunch, när vi kom ut för att åka hem hade några idioter tagit mina backspeglar från moppen, så jag fick ju värsta paniken och började stor grina :P Moget linnéa Moget!

Sen iaf, drog vi hem till mig och hon sov kvar här.
Igår vid två tiden hämtade sara mig eftersom att jag inte kan köra moppe, så vi drog till coop köpte fetaste gooosakerna och la oss i hennes säng och kollade på en film! Han se nästan hela filmen, hade bara typ 5 min kvar :O tyyypiskt, sen skulle mamma hämta mig!

Vi åkte och hämta pizza sen la jag mig i sängen och kollade på beck till kl halv 11, han inte se slutet där heller...
Sen satte vi oss i bilen och åkte till flygplatsen. Och nu är vi i malta :D:D:D

Haha nä skojade bara! Vi hämtade familjer Östergren som har varit i malta! Det var såjävla kul att äntligen få träffa johanna, och dom va ju inte lite bruna heller :(

Jag vet att det är väldigt tidigt, men ska iväg snart till sara, vi ska kolla klart på filmen sen ska vi dra ner till rosvalla och åka skridskor :O
Hahaha och jag kan inte ens stå på ett par :P
Vi får se hur det går, hennes kamera föjler med så bloggar nog från hennes data senare :)

nu ska jag gå och fixa mig! Puss och kram!




Kommentarer
Postat av: sofia

Grattis i förskott! :)

2010-11-01 @ 14:21:36
URL: http://ssoffiaahagbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0