500 inlägg!

Yepp, det är blir mitt femhundrade inlägg på den hära bloggen, känns faktiskt ganska bra ;)

har precis kollat på the holiday, den va såjäkla bra! Grät så sjukt mycket i den, alla måste seriöst se den!
Det är en romantisk film som man bara dör av, att vara så lyckliga tillsammans med någon är ju bara någonting man drömmer om just nu.
I mitt fall när allt känns super bra blir man bara sviken. Ni killar borde inte få finnas ;)

nä men nu ska jag fösöka kolla om det finns så man kan kolla på top model på datan, missade det idag.
Imorgon blir det att va hemma igen, mår så jäkla illa, jag tror det är magsjuka elr nått sånt, sitter bara och väntar på att jag ska få spy någon gång :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0