Deckaren klar skriven!




Gud vad skönt det känns att ha fått deckaren klar nu! Mamma kom förut in och läste den, hon tyckte den var riktigt bra, men lite väl brutal är den faktiskt. Så blir det när man ser på för många skräckfilmer. Då börjar tankarna dunka i mitt lilla huvud, jag skulle kunna skriva hur mycket som hels på den, men det fick bara ett visst antal sidor :(

Dagen har varit bra , gick till skolan idag, kul att få träffa alla igen men skolarbetet kunde jag gäran ha sluppit.
Men imorgon är det ingen riktig skola, det blir dans sen badhuset, det ska bli jätte roligt men hatar att visa mig i bikini inför klassen...

Jag är riktigt fundersam på hur jag ska komma hem från badhuset imorgon. Det är ju som sagt en jädrans bit att gå, får väl ta bussen till bt och sen ta en buss hem. Lite väl knepigt kanske.
Nehepp nu ska jag spela Robot Uni...... :D

See yaaa :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0