Gladare prick än jag kan man inte va! :D


Gissa om Lisa ändrade mitt humör helt!

Jag satt och muttra nått om att jag va sur på mamma, sen ringer telefonen.
Då ringer lisa och undrar om jag vill följa med hon och hennes famil till stockholm.
Och det är inte det bästa, vi ska på IDOL FINALEN! :D

Dom ville ha med mig, och vem tackar inte ja till ett sådant erbjudande?
Jag blev skit glad och nu stodsar jag omkring i mitt rum och vet inte vad jag riktigt ska göra ;)
Är super glad! Du är bäst lisa!!!!

Så den 10 december får jag sluta tidigare från skolan , för då ska jag iväg till globen! Det blir en födelsedags present till mig, och bättre kunde den inte bli! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

                     

Kommentarer
Postat av: Lisa

det kommer bli freaking awesomeeee :D

2010-11-25 @ 20:00:37
Postat av: linnéa Andersson

Det kommer bli grymt bruden! Längtar som fan! :D

2010-11-25 @ 21:34:45
URL: http://llinneaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0