Ingen uppdatering på en vecka

Braaa linnéa braaa.

Meh nu äre ju så att jag fortfarander inte har nån data. Så får låna mammas när jag är snäll (a)

Igår va inte jag i skolan, orkade inte så va funktionär på höstöset ist. Va det med sandra och sara yeah :D
Sen va carin med oss också. Det va riktigt kul att va där, vi gjorde typ inget så vi hejade på som bara den. 

Efter det drog jag , sandra och sara yoow hem till sara, vi gjorde typ inget förutom att jag mådde så jävla dåligt så spydde vatten på hela hennes matbord, myyys vare! Men efter det mådde jag toppen! ;)

Slaggade hos sandra, vi kollade på film och drog till coop och handlade mycket gott.

Idag va vi på stan på morgonen sen har jag bara tagit det lugnt och sovit lite, nyss så bastade jag för första gången i våran nya, det va super myyysigt! Nu ska jag käka vit chokladmousse (stavning) 

Puss och kram <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0