Tjena mitt bena!


Dagen har varit super rolig! Den började med att vi dansade street dance, dansen ändrades och jag blev ju inte direkt ledsen för det. Dansen var väl kul, inte direkt sån dans jag dansar på fritiden men det är alltid kul att dansa :)

Sen hade vi lunch, då sammlades hela klassen vid matsalen, där försökte vi bygga en jätte pyramid med folk, vi lyckades inte...
Sen va det ju ta alla på rumpan dagen eller vad fan det va, alla var ju som galna i att ta mig på rumpan, är fan helt öm :P

Sen drog vi till badhuset, hade is grejs och simmade en jävla massa längder. Sen hade vi fritt, det va jätte kul, typ hela klassen försökte tränga oss ner i en liten jaccuzzi (stavning) , det gick inte så lyckat ;)

vi stannade kvar ett tag sen drog jag hem till sandra, sen blev mamma så sur på mig så jag fick gå hem :(

När jag kom hem gick jag ut med chanti på en gång så jag inte ska behöva träffa henne, och här sitter jag nu, har inte träffat henne ännu, :D

Lydia har tagit massa bilder från idag, dom kommer upp på bloggen när hon har laddat upp dom på fb! så håll utkik!

så länge får det bli en bild på klassen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0