Träningen!


Jag har nog aldrig varit på en jobbigare träning än den idag! :O
Vi gjorde nog över 100 sit ups , stod i plankan + gungade på hela kroppen sammtidigt, armhävningar och rygglyft. Sen körde vi en ny uppvärmning som inte direkt va den lättaste :P
Min mage värkte som fan efter allt, jag trodde ärligt jag skulle svimma!

Sen när man har varit borta en vecka och ska försöka ta igen alla dans steg, säger bara lycka till till mig själv på uppvisningen. Funderar faktiskt på att skippa den, det känns verkligen inte som att dom senaste stegen sitter, det blir för mycket.

Och julia, du får börja i vår grupp, bara du ringer och anmäler dig! :)

Nu ska jag duscha av mig, sen blir det sängen för min del :)
Vi hörs imorgon! Puss<3



En bild på en sliten Linnéa!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej men linnea du får inte skippa uppvisningen:o det är bara att träna:)

2010-11-26 @ 15:08:43
Postat av: linnéa Andersson

Men det är så svåra steg ju, sen har jag ju missat endel :(

2010-11-26 @ 15:17:35
URL: http://llinneaanderssonn.blogg.se/
Postat av: Madde

Du kan ju mkt bättre än mej iaf :o du får inte skippa uppvisningen

2010-11-29 @ 18:52:10
Postat av: linnéa Andersson

haha nej det kan jag verkligen inte. Jag får se hur jag ska göra, kan bara 3 av 5 danser lixom ;)

2010-11-29 @ 19:28:08
URL: http://llinneaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0