Dåligt bloggande, är hos julia<3

förlåt för dåligt bloggande, har haft fullt upp hela helgen.
I fredags var jag med Sandra, vi va på stan, shoppade lite, jag färgade hennes hår, hon klippte sig och vi hade mys. Dagen efter hämtade jag henne på morgonen, vi drog till stan och jag köpte lite mera saker.
Efter stan drog vi hem till sandra, vi spela kort, lekte med hennes lilla syster och jag busade med sebbe ;)

Efter det drog jag hem till julia, vi träffa benja och 3 andra killar sen drog vi hem till henne och kollade på film. Vi somnade vid typ 3.

Nu står hon och gör mat som vi snart ska käka, sen drar jag hem vid typ halv 3. Vi hörs senare, puuuss<33



En nyvaken linnéa utan smink, häääärligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0