Hääärlig helg med brudarna! :D


Tjena, nu har jag käkat och allt så nu har jag tid att blogga.

I fredags drog jag, sandra och sara ner till stan. Vi drog in på Silver bullet (stavning) när vi kom in hoppade vi högt upp i taket, precis vid dörren va det värsta monstret ;)
Vi snackade länge med han som jobbade där, han berättade om sin kompis som hade tryckt in två stora köttkrokar i ryggen och hängt ovanför marken. Hur fan kommer man ens på idén?
Aja. Sen träffa vi mutti så vi gick på stan med honom , köpte present till mamma för 900 kr :O menmen, det är hon värd.
Sen käka vi självklart glass på mc donken :)

Vi drog sen hem till sandra, va där ett tag, drog till stan och åkte runt med mopparna, sen vid 8 drog jag hem, häntade kläder sen till stan igen, hämtade de andra, drog till bryngan, lämna av mutti, drog till sandra, gick till coop för att köpa godis, hem till sandra , kolla på film (världens sämsta) sen sova :)

På lördan drog jag hem vid 11, skulle på stan med mamma, så vi fikade och köpte en ny vinterjacka till mig , som ser nästan likadan ut som min förra ;)

Shoppade även en tröja för 45 kr, (fyyyyynd).
Sen hämta vi sandra, vi va här och fixade oss, fotade lite, sen kom sara och sov kvar här. Vi brudar kollade på en läskig skräckfilm så sandra började blöda näsblod x)

Vi somnade vid typ 3 tror jag, för sara låg och pratade i tele så vi andra inte kunde somna :(

Idag har jag vart med sara för sandra skulle rida, så jag va ute och fotade henne, hon blev jätte fin på ALLA 300 bilderna, lyckosen!

Väldigt långt inlägg, men här får ni några bilder! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0