härlig helg!

I fredags va jag med sandra, samantha och tova. Vi baka bullar, kollade på film och hade kul :)

Igår drog jag och Julia till stan vid ett tiden, lämnade in min mobil som har cpat sig skit länge nu, hoppas dom byter hela! Sen drog vi till mc donken och käkade pommes med glass en höjdare enligt mig nu!
Sen drog vi hem till julia och hade krig, vi puttade ner varandra från sängen och tryckte upp varandras fötter i ansiktet (mysigt värre!)
Sen åkte vi hit och käkade och ha det kul!

Just nu sitter jag här i sängen med mammas data i knät, längtar tills jag frår en ny data nu! Min data är helt seg, kan knappt sätta på den nu! :(

Idag ska jag inte göra så mycket, har bara lust att ta det lungt och ska iväg till pappas och mammas jobb senare och sola, härligt att bli lite brun nu!

Och om prick 2 månader är det julafton vilket betyder shopping i  malta för min del!!! :D



Haha en väldigt fin cam-bild , tog den för typ 1 min sen, väldigt vacker ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0