Heeej är hemma från lisa!




Det va en härlig kväll igår!
När vi kom hem till henne möttes jag av en bomb, alla hennes saker låg på hennes golv :O haha :p
Så vi sov i hennes vardagsrum, vi fick inte plats i hennes :P

Vi käkade godis och kollade på livet enligt rosa, har inte sätt det sen jag va typ 10 år så vi satt och typ as garva åt allt dom gjorde :P Så jävla kul att kolla på gammla filmer!

anyway , ska städa lite på rummet, ut och springa sen får vi se om jag drar till mammas och pappas jobb och solar lite, men det är ju såjävla läskigt! Man ska gå ner i en källare med typ as tjocka betongväggar och gå i en lång korridor för att komma dit. När man ligger där håller man på att skita på sig efter varje ljud man hör. Speciellt när man ligger där själv och ingen hör en, och självklart ska man tänka på alla skräckfilmer man har sätt :P

Det är ju typ lördag för mig idag, är ju ledig imorgon, så det blir att kolla på skräckis och käka popcorn ikväll, nån som vill komma och underhålla mig? MESSA DÅ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0