Hemma från sandra!








Nu sitter jag och dampar loss med jossi på msn, vi sitter och gör typ grisnäsor och allt möjligt till varandra ;)

Gårdagen blev jätte rolig, det började med att jag och sandra drog till stan, handlade navelpiercing, åt på mc donken, drog hem till henne, tog konstiga cam bilder och skratta så tårarna rann.

Vid 8 tiden drog hennes mamma så vi hade lägenheten för oss själva, vi började göra mat sen fick vi för oss att åka hem till hennes pappa och hämta pengar så vi kunde handla bak grejer. Vi åkte till coop och handlade, påvägen hem ser vi hur typ 6 killar as glor på oss, och sen hör jag : HEEEJ LINNÈA! Då ser vi att det är matte, viktor, rasmus, pontus, david och martin som står där, så vi vänder och åker och snackar med dom, sen kommer jonis, tova och samantha dit. Efter ett tag drar vi hem till sandra, börjar baka bullar, lyssna på musik och umgås.

Dom sista drog väl vid typ halv 2 tror jag , sen la vi oss i sandras säng och kollade på skräckfilm som vi somnade till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0