Hemma nu

Har precis varit ute på en långpromenade med lilla chanti. Vi gick ca tre kilometer, det är riktigt härligt väder ute så passade på nu när det inte är så kallt :)

Helgen har varit toppen, nu är det bara skola fem dagar framöver sen är det helg igen :D Den hära veckan kommer vara så jävla jobbig, har två prov och en inlämnings uppgift som jag inte ens har börjat på.
Jag funderar på om jag ska sätta mig och göra den uppgiften så är den klar tills på fredag, eller lägga mig i sängen, kolla på en film och bara mysa.

Senare ska jag nog åka ner till affären för att köpa lite frukt, jag ska göra en stor fruktsallad så behöver handla lite.



Liten och vacker bild på mig och sandra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0