Ny dans idag! :D:D:D

Jag mår toppen på snoppen och är happyyyyy! :D

Vi började med en ny dans idag, tyvärr har jag redan tjatat ut låten det är "Club Can´t Handle me" med flo rida, lyssnade sönder den i sommras men dansen ääääger jue!
Det är typ bara såna steg jag har tränat på i sommras, såna dära bom bom steg när man rör på hela magen uppåt, fattar ni? ;)

Nu ska jag duscha, sätta på mig myskläder och försöka plugga "lite" spanska, kan inget tills imorgon men det får gå som det går.

Efter skolan drar jag och sandra till stan, jag måste köpa en present till mamma och puder :) Sen får vi se om det blir några pengar över, då kanske det blir någon tröja. Funderar även på att köpa en ny vinterjacka, kan ju ha den jag hade förra året men den är så kall så jag fryser ju igenom den. Ehhh vi får se, alla pengar jag har spart till min system kamera försvinner ju då ... :(

Det blev ett ganska så stort inlägg så nu ska jag försöka sluta skriva, ha en bra kväll så hörs vi kanske imorgon! och jag hoppas att jag och sandra tar lite bilder imorgon!!!! puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0