Plugg Plugg och ännu mera Plugg!


Tja! Det är väldigt dåligt uppdaterat här på bloggen, ska försöka bättra mig när jag har fått en systemkamera men tills dess får ni bli vana med min dåliga uppdatering. Tar aldrig några nya bilder om jag inte har en bra kamera bara så ni vet :)

Dagen var tråkig som fan, sen träffa jag på sara när jag skulle gå hem så hon åkte och hämta hennes extrahjälm och skjutsade hem mig! Tack bruden!
Sen stod vi och pratade i 45 min innan vi bestämde oss för att dra ut och åka en sväng med våra moppar.

Vid halv 4 va jag hemma igen och då va det bara att sätta igång att plugga!
Imorgon har jag kemi prov och kan nästan ingenting av det och nu är jag så trött så orkar inte tänka på mera plugg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

helt sjukt snygg bild !



2010-10-27 @ 23:15:49
URL: http://abergevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0