Pluggat engelska!

Har nu suttit med en "guide trip" över stockholm som jag började på idag och gjorde precis klart den, det känns riktigt skönt!

Jag skulle egentligen ha behövt dra ner på stan ett tag och hitta ett halsband till mamma som hon önskar sig när hon fyller, men har ingen lust att gå själv på stan (har aldrig gjort det) och vill inte heller ;)

Jag funderar även på om jag ska gå på dansen i två timmar istället för en timme. Min danslärare sa att om vi kände oss osäkra på stegen fick vi gärna gå på timmen innan också, tror faktiskt jag ska göra det, men tänk om jag blir själv där , piiinsamt... ;)

Aja vi får se hur jag gör, har ca 1 h och 30 min på mig att tänka på det.



Vill iväg NU NU NU! Ser ni vulkanen i bakrunden? Tog bilden i italien förra vintern :D

Kommentarer
Postat av: sofia :)

Jätte fin bild :)

Vart i Italien var ni? :D

2010-10-12 @ 19:59:21
URL: http://sofiahagberg.bloggplatsen.se
Postat av: sofia :)

Jätte fin bild :)

Vart i Italien var ni? :D

2010-10-12 @ 19:59:36
URL: http://sofiahagberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0