Sandra imorron dååååh :D:D:D:D:D

Haha imorgon blir det 6:e helgen jag är med sandra, och vi bah äääälskar det! :D
Sara kanske också ska va med, pratade med henne igår för första gången på 1 år typ, har saknat den bruden skiiit mkt!
Har många fina minnen med dom två brudarna!

Nu är jag glad för typ första gången på hela veckan! Helgerna betyder verkligen allt för mig, träffa alla roliga kompisar och bara ha det allmänt mysigt. Skolan är verkligen piss numera, glider ifrån dom jag är med bara mer och mer, vi är inte ett dugg lika vilket är väldigt tråkigt. Menmen så blir det ibland.

Om 30 min drar jag iväg på dans, ska bli skit kuuuligt, vi ska börja på en ny dans idag så jag hoppas verkligen att det blir till en bra låt som man inte innan har tjatat ut ;)

Här kommer lite bilder från sommaren 09!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0