Skolan avklarad! :D




Nu har jag klarat av två st prov och skickade precis iväg min faktatext om livrustkammaren. Riktigt tråkigt men skönt nu efteråt ;)

Imorron ska jag träffa sandraBBY igen , det blir fjärde fredagen i rad vi är, riktigt härlig brud det dära :D
Just nu verkar mitt humör på topp bara det håller tills imorgon. Sen får vi se om jag sover kvar hos sandra elr om hon sover här, det kommer nog bli dålig uppdatering imorgon också, men det är ni ju vana med nu för tiden ;)

Imorgon är det äntligen fredag, det blir långhelg för min del, 9orna är lediga på måndag också, medans 7orna och 8orna måste gå i skolan på lördag, vilken vi slipper :D:D
Häääärligt!

Nepp men snart kommer adam, han ska visa sin moppe , sen ska jag kanske blogga något mer eller bara ta det lugnt tills jag ska iväg på träning. Det är ju väldigt sen träning , men roligt äre, jappjapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0