Snart drar jag till sandra! :D



Här får ni en bild på mig och julia från förra lördan!

Hejsan! Skoldagen har varit jätte kort och bra, sista lektionen var ju bäst, det va syslöjd och då gör man ju ändå inget ;)

Snart slutar sandra , då drar jag hem till henne, sover även kvar där inatt. Sen drar vi till stan, jag måste hitta en ny navelpiercing, många har pratat om silverbullet elr vad det nu heter, så ska gå dit och checka läget.
Annars blir det att bara köpa någon från guldfynd, men dom har inte så många snygga där så vi får se.

Jag antar att updateringen kommer bli sämst men så får det bli, kanske slänger in någon inlägg senare , förhoppningsvis tar jag och sandra bilder ikväll med hennes system :D

Men vi hörs! Finns på mobilen hela dagen, svarar jag inte har jag inte tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0