Blir hemma imorgon också :(



Jag saknar dig bruden!

Jag har inte börjat bli frisk ännu så blir hemma imorgon också. Har verkligen ingen lust att ligga i sängen en dag till, men måste man så måste man. Får inte ens komma tillbaka till skolan för lärarna, eller det gör inte så mkt att jag inte får gå till skolan men jag missar ju så mycket som man måste ta igen efteråt. Sen är det ju tråkigt att höra från alla kompisar om allt roligt som har hänt när man har varit borta...

Haha kollade nyss på "svenska new york fruar" är dom blåsta elr vad?
Ibland undrar man ju vad dom tänker med och hur just dom har kunnat bli så rika?
Det betyder ju att alla har en chans att bli rik på även om skolan går dåligt.

Nu ska jag ta en kall dusch sen sätta på mig rena myskläder och spela något spel på datan, har sovit hela dan så kommer inte kunna somna på ett tag.

Om jag har missat något speciellt i skolan, säg gärna till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0