Dagens roligaste ;)



På svenskan höll han på och försökte trycka in ett heftstift i min arm, sen skrev han sitt namn med det, det gjorde så jävla ont men han tyckte det bara va kul? Sen drog han i mina bh-band och släppde dom så jag blev helt röd på armarna. hääämnd erik!! Hahahaha :P

skolan var väl som vanligt, skulle ha varit med fillan och sanna men det blev inte så, så det blir att bara ha filmkväll ikväll och bara ta det lugnt, behöver det.
Haha våran sista lektion var syslöjd och då när jag kollar bort mot sofforna så ligger erik hägglund och sover!
Först gick jag fram till honom och tog massa bilder på han när han sov, haha han vet inte ens om det ;)
sen när vi skulle försöka väcka honom tog vi först ett jätte långt rör som vi roppade i , men han vaknade verkligen inte så vi stod och tryckte på hans näsa ett tag. efter ett tag så vaknade han äntligen :P så jävla borta han va... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0