Dåligt bloggande - Datan funkade inte!

Äntligen efter en veckas tid (typ) funkar min dataskärm, så har inte kunnat blogga någonting!

Idag åkte jag och mamma vid 11 tiden upp till stockholm för att ha en mysig heldag i gamla stan. Det skulle inte ha blivit någon shopping men självklart så blev det lite saker iaf.
Har sätt 3 kändisar idag när vi åt i sturegallerian, satt bredvid Lars Lejonborg, inte så coolt men han är ju känd ;)
Det är köpte jag :



Svarta leggings HM: 30 kr styck, svart linne HM: 50 kr , gråa jeans Salt : 100 kr (rea)



Svart Skinjacka Jofama by kenza Salt : 2000 kr , halsduk HM: 90 kr





SportBhar stadium (vet inte hur mkt dom kostade mamma köpte dom till mig igår)



Köpte även den här igår :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kostade skinnjackan 2000 ! :0



rikemansbarn !

2010-09-06 @ 21:12:52
Postat av: Johanna Ö

åååååh gud vilka fina saker du har köpt :) Jackan är superduperfin! vi måste ses snart! puss på dig

2010-09-09 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0