Dansen snart dårå ;)




Ville bara säga att om 45 min drar jag till dansen, ska köra lugnt idag och inte ta ut mig helt.
Är faktiskt riktigt taggat och har mycket pirr i lilla magen :)

Sitter och chattar med Sandra, vi bestämde att imorgon är vi först efter skolan, sen drar jag med henne till stallet för att kolla när hon ska rida, sen drar vi hem till någon av oss och sover kvar! Riktigt roligt :D Jag älskar att va med sandra, vi har samma humor och vi gillar att göra samma saker, du är toppen bruden! :D

Nej men nu ska jag fortsätta knarka mitt hemliga spel som jag nyss gav ut till sandra, hoppas inte hon blir lika beroende ;)

Ha en bra kväll så hörs vi kanske ikväll eller imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0