Drar om en 1/2 h :D




Nu är jag väldigt taggad och vill bara komma iväg till dansen!
Som vanligt så är jag väldigt nervös, Fråga mig inte varför...

Idag ska frasse gruppen iväg och bowla, vill också med men har ju träning och kunde inte byta tid. Vill inte börja i en sämre grupp nu när det börjar gå riktigt bra :)
Har även fått byta grupp, så dansar inte på måndagar längre, nu går jag i en mera avancerad grupp på tisdagar kl 18-19.00.

När jag åker till slakthuset blir det att ha vinterjackan på mig för första gången sen vintern, uuuuusch hatar verkligen när det är kallt ute! Det ska va sommar, varmt och soligt hela året om!

Nu blir det att packa väskan och värma upp lite! Seee yaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0