Härlig kväll igår! :D




Hejsvejs! Igår drog jag till sandra vid 3 tiden skulle jag tro. Vi bytte om till ridkläder och åkte iväg mot stallet. Sandra fixade allt som skulle fixas, min räddsla för hästar börjar försvinna mer och mer nu! :D

Hon hoppa på hästen och jag gick bredvid! Jag gick ca 5 kilometer på både väg och i leriga skogen, mina skor är också väldigt fina (Y)

Efter hon hade ridit va väl klockan 7, så vi hoppa på moppen , gasa gärnet, seriöst vi höll på att dö. Trodde min moppe bara gick i 45 km/h men nepp har kommit upp i 65 km/h , läääääskigt :)

Så vi drog till coop och köpte godis, jag köpte bara för 11 kr (stolt) känns bra att försöka spara pengarna. Mycket skratt blev det också inne i affären. Sen drog vi hem till sandra, käkade, tvättade varandras hår och kollade på idol.

Sen la vi oss i sandras säng och snackade från nio till ett, Sen somna hon. Då låg jag och messa lite med hennes bror om att jag kanske skulle dra in och snacka lite med honom men orkade inte så somnade vid halv två.

Häärlig dag bruden, även om vi var väldigt trötta efter vi hade varit i stallet så hade vi det väldigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0