Hemma från träningen :)




Guuuu så kul det var att börja träna igen, men här började det inte med lugnt tempo, nu jävlar var det dags för många armhävningar m.m . Vi började på en dans med låten "love the way you lie" vilken jag har tjatat ut i sommras , men det kommer bli en riktigt häftig dans.

På torsdag ska jag även gå en lite mera "avanserad" dans, jag hoppas det kommer gå bra :) 

Nu ska jag dricka upp mitt vanilj och kanel te sen blir det att lägga sig i sängen och glo någon mysig film, sen blir det sängen för min del, är helt slut i kroppen!
om ni har några filmförslag kan ni gärna kommentera dom :)

ha en bra måndags kväll allesammans!
puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: juliaa

saving private ryan och black hawk down ! :D

hahah, ja det är krigsfilmer, men dom är as bra ! :D

2010-09-13 @ 21:14:13
URL: http://juliasoderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0