Internet var helt kört :O

Efter några dagar utan internet har mitt liv börjat igen... (Haha)
Det är alltid någonting konstigt med mina el saker i mitt rum, mina mobiler är typ helt sega , skärmen kronglade för några dagar sen och nyss slutade internet att funka. Men nu är det tillbaka!

Dagarna i skolan har varit väldigt roliga, i går drog jag sanna och mickis till mc donken (vårat namn) Och käkade fet mat.
Sen drog vi hem till sanna för att plugga och där mörda hennes katt mig.
Han är så jäkla söt men busig :)

Sen idag hade vi SO-Prov , jag måste alltid veta vad jag får för resultat samma dag annars får jag ingen ro så jag stod och väntade ett tag och jag fick VG :D:D:D
Det var förstavärldskriget, riktigt tråkigt men när man börjar fatta så var det rätt intresant :)

Sen kom jag hem, han knappt till sängen innan jag somnade, slutade vid halv 2 men var så jävla trött. Vaknade för ca 1 h sen av att mamma höll på att prata med min morbror om att fixa mitt internet. Tack tony för hjälpen!!!

Nu blir det panerad fisk med potatismos och remouladsås (stavning) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0