Kommentaren!


Svar till "anna": Jag tar inte åt mig ett skit om den här kommentaren men ändå så har du förstört mitt glada humör? Mina kompisar är underbart vackra och dom är det bästa jag har, jag är glad att du också tycker dom är vackra men för det ska du väl inte komma och trycka ner någon annan!
Om du nu stod för det du skrev kunde du väl iallafall skrivit ditt namn och berätta vem du var istället? Själv så tycker jag att det här är mer pinsamt från din sida, att du ens orkar lägga ner energi att kommentera saker som gör någon annan ledsen? (inte för att jag tog åt mig det) Om du nu tycker att jag är så liten och inte snygg , varför följer du då min blogg?

Jag har ditt ip-nummer lille vän , och det är lätt att spåra dig om du fortsätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0