livet är toppen , eller inte.





Sitter här och suger upp min soppa i en kopp med mitt sked-sugrör.
Den är såjävla stark så jag vet inte vad jag ska göra. kan knappt dricka :(
Om min hals inte blir bättre blir det väl att åka till doktorn, och hemma från skolan tänker jag inte vara. För då blir det ingen träning heller , och den vill jag inte missa! :(

Min uppdatering är inte på topp heller, har bara legat i sängen hela dagen och kollat på tv. Och soppan är det ända jag har ätit idag. jag tycker synd om mig själv. Jag vill va med kompisaaaar :'(

Ser ni att jag bytte min header lite snabbt? Den tog bara några minuter att göra och tänker inte ha den så länge. Tycker den blev ful som fan, men vettefan vad jag ska ha för någon. Har inga idéer. Kom gärna med förslag om ni kommer på något :)

Ha det bra, nu ska jag suga på mitt sugrör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0