Onsdagen den 8/9



(jag vet inte vad jag gör på bilden...?)

Hej bloggen!
Har haft en väldigt rolig dag med mina kompisar. På idrotten orkade jag inte vara med , sov väldigt lite i natt så var helt matt i kroppen. Så vi gick till hamnen för att ta ett gruppfoto (vi som inte var med på idrotten) , Så en gammal tant tog bilden ;)

Efter skolan stod jag , fillan och sanna vid min moppe och då kommer det en blå annan moppe. Han tog av sig hjälmen och allt och det såg verkligen ut som min kompis daniel från konfan, så jag skriker högt som fan men värsta konstiga rösten danne. Då vänder sig killen om och är en helt annan kille, men som också heter daniel. Kan det bli mer pinsamt? Självklart dog vi av skratt ;)

Sen drog vi hem till mig, käkade, pratade och skrattade som vanligt :)
En väldigt mysig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0