Plugga biologi, yeeeeah :(





Och ja , min slarviga handstil är sååå snygg ;)
Nej men pallar fan inte det här, det är så jävla tråkigt och fattar inte ett piss.
Dom i min klass ska ha provet imorgon men jag får ta det om en vecka ist för jag har ju som sagt varit sjuk. Sen på måndag är det orientering och på onsdag ska vi till stockholm! :D

Dags att fortsätta plugga innan jag ska käka och dra vidare till dansen. Ikväll börjar även Frasse igen, det som är så kul och jag vill så gärna gå :'(
Ska kolla om jag kan byta tid med dansen, orkar inte ha träning vid 8-9 på kvällen, speciellt inte när vi går lång dag på torsdagar. Missar även idol :( Får kolla på internet sen ist. Nej men vi hörs senare! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0